Make over like Top Model

Jag tittade på Top Model Sverige och i detta avsnittet så skulle de få en make over á la Top Model. Det är nog det bästa avsnittet. Jag kan ju lugnt säga att jag hade också flippat ut om dom hade velat klippa av mig håret och färga det svart eller nåt. Men samtidigt så hade det varit så himla kul att få någon som verkligen kan se hur man skulle se ut i en annan frisyr eller färg. När jag tittade på detta avsnittet och tittade på min ganska dåligt hemmafärgade blonda frisyr så blev jag ju ganska avis. Det hade varit så himla kul att få en make over, det behöver inte vara något drastiskt utan bara en riktigt snygg färgning och klilppning. Och så klart pricken över i:et hade ju varit att få bli sminkad!

Just a blond girl´s dream.

Så när jag satt här och drömde mig bort i all glitter och glamour så hittade jag några roliga sidor där man kan göra om sina foto. So here you go girls! Lite roliga bilder.

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 thoughts on “Make over like Top Model

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

