Upplärning

Idag har jag varit hemma hos Nina för att lära mig lite mer om hur jag fixar med bilder, länkar, widgets och annat till min blogg. Jag har även hunnit gulla och mysa med hennes söte lille prins ♥.

Snart ska jag iväg till ett par vänner som har köpt och renoverat ett hus ute på landet. Alltid kul att se framstegen, jag var där ute innan dom hade börjat att renovera. Jag är imponerad att dom har orkat att lägga ner så mycket energi, vet inte om jag hade orkat det (trots min superhändiga sambo :)).

One thought on “Upplärning

  1. Och du var en sån duktig elev! 😉 Vi ses säkert snart igen, du är ju snart en inventarie här hemma 😉 PoK ♥

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

