Äntligen!

Äntligen har min dator kommit! Jag är så lycklig!

Så nu är jag väldigt osocial, jag sitter bara och grejar och kollar in nya saker man kan göra med det nya Windows 7. Jag är inte jätte teknisk men jag tycker att det är ganska roligt att försöka 😉 och jag är nog ganska duktig på det ändå. Och alla saker man hade i sin gamla dator som man även vill ha i den nya. Har jag verkligen fört över allt ”viktigt”, laddat hem alla program man ska ha, verkligen fixat allt… Jaja det kommer jag nog på efterhand som jag pillar och grejar med den. Vet någon nåt speciellt med Windows 7 eller bara vet något program som man bara ”måste ha” så skriv gärna det till mig.

Nu ska jag fortsätta att fixa och greja!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

