Scrapbooking

Ett stort tack till Nina som skrev om mig på sin blogg. Än så länge har jag haft 55 besökare bara idag :D. Hoppas att ni hittar hit igen.

Jag tänkte visa några kort som jag har gjort. Jag är en nybörjare på scrapbooking och jag tycker att det är jätte roligt! Dom flesta korten har jag gjort för egen del men jag har även fått några beställningar. Så är du ute efter ett personligt hemmagjort grattis-, dop-,  eller tackkort så är du välkommen att göra en beställning. Skicka ett mejl till mig,  delarilivet@gmail.com

3 thoughts on “Scrapbooking

  1. Hej Jenny!
    Vilka fina kort! Så kul med din sida. Ser jättefin ut. Ska gå in o kolla varje gång jag är inne.

    Kram

  2. Hej hjärtat! Det är jättefina kort. Jag har sparat alla jag fått. Hoppas någon beställer av dig. Ses ikväll. Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

