Datorn

Jag var så lycklig när jag fick min dator, skönt att ha en dator som startar snabbt, är snabb, kan ha uppe många program samtidigt, ja allt som är så bra med en ny dator. Men nu är den kaputt… Ibland startar den som den ska och ibland ska den uppdatera en massa, som idag. Den skulle installera över 104000 uppdateringar, det ska väl ändå inte en ny dator behöva. Så nu är det bara till att skicka tillbaka den igen. Bara tanken på att vara utan dator ger mig rysningar! Haha 😀 hur skulle man klara sig utan den och internet?? Igår fungerade inte vårt internet, det var inte kul. En märklig känsla att inte kunna kolla allt det där som man brukar kolla in på nätet! Vilken tur att man då har en mobiltelefon som man kan gå ut på internet med ;). Jag får nog även göra mina uppdateringar här på bloggen från min mobil, så ha tålamod med mig om det inte blir dom bästa inläggen. Jag håller tummarna på att den inte kommer att vara borta så länge.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

