Lugn dag

Idag har det varit en väldigt lugn dag, det har regnat nästan hela dagen. Läste igår att det skulle vara ett varannan dag väder nu denna veckan. Så då blir det ju en fin dag imorgon!

Eftersom jag inte har så mycket att berätta om denna dagen, så tänkte jag visa en bild på vår köksvägg. Jag har en stor kärlek för Marimekko. Så när dom äntligen kom ut med en tapet så blev jag överlycklig! Jag letade efter en Marimekko tapet redan för några år sedan men då fanns det inte. Jag blev eld och lågor när jag såg den i en affär och då dröjde det inte länge förrän den kom hem till oss! Jag är jätte nöjd med den, varje gång jag går ut ur köket så ler jag när jag tittar på den. Vi hade en Josef Frank tapet innan men det var aldrig ”vi”. Den satt där redan när vi köpte huset. Det var kul att ha en tapet som alla sa OJ när dom kom in i köket men man ska ju säga OJ av rätt anledning ;). Nu ler jag och säger WAOW, den är super fin!

2 thoughts on “Lugn dag

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

