Ett bra inköp

Jag har varit ute efter dom här skorna ett bra tag. Det är ett par Reebok easytone. Dom ska vara väldigt bra när man vill träna sina ben och rumpa lite extra. Det är ju aldrig fel ;).
Så idag när jag var på vårt lokala shoppingcenter som hade dom äntligen fått hem dom igen! Säljaren som hjälpte mig var jätte duktig, för jag var ändå lite tveksam när jag väl skulle köpa dom för dom är ju inte jätte billiga. Man han sa att min kille skulle tycka jätte mycket om dom. Jaha varför då undrade jag, Jo för jag skulle få en fin rumpa. Jaha tack tänkte jag först… Eller nej, e min rumpa så ful nu?? Haha! Ja jag vet det är så typiskt tjejer att tänka så. Men vi får väl hoppas på att han har rätt :). Det återstår att se. Nu ska jag bara få tummarna loss och ta mig ut på en promenad.

One thought on “Ett bra inköp

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

