Nya kort

Jag har gjort lite fler grattiskort plus att jag har fått beställningskort. Jag blir alltid lika glad när jag får en beställning, gå och leta efter nya papper, stämplar, brads m.m. att använda mig av och fundera på vilket tema jag ska gå efter. Om jag inte redan har fått ett tema att gå efter. Dom beställningskorten jag skulle göra nu hade ett tema. Där skulle helst vara trollsländor med på framsidan. Men det var inte det lättaste att hitta, det fanns en massa fjärilar men inga trollsländor. Men efter ett tag så hittade jag en stämpel som fungerade bra. Helena som beställde dom var nöjd, så då är jag också nöjd :D. Är det någon som vill se fler exempel på vad jag har gjort så är det bara till att höra av er.

   

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

