Dagens inköp

Idag har jag varit och köpt material till mina scrapbookingkort. Jag fick en stor beställning igår av inbjudningskort så jag fick köpa lite mer papper och lull lull ;). Jag har fått fria händer så det är kul! När jag ändå skulle iväg och shoppa saker så passade jag på att åka inom Ikea och kolla lite. Dom har ju rea nu! Vårt Ikea här hemma är under stor ombyggnad så här är absolut inte lika mycket i deras sortiment som dom brukar ha men jag lyckades ändå hitta lite fynd. Bl.a dessa ljuslyktor, dom kostade bara 49kr istället för 69kr. Så då fick det ju bli två stycken :D.

One thought on “Dagens inköp

  1. Så roligt att du fått en stor beställning! 🙂 Hoppas du inte klämmer fingrarna i bokstavsutskäraren (eller vad det nu heter hihi).
    Och riktigt fina lyktor har du hittat också. Älska rea 😀
    PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

