Festival

Nu är det festival i stan! Tre dagar fullsmockade med musik, mat, super mycket folk och många roliga marknadsstånd att shoppa i. Jag ska äta langos så att det sprutar ur öronen på mig! Det är så gott! Jag måste även klämma ner några munkar, kanske lite sockervadd också åker ner ;). Jag får nog även införskaffa lite nya väskor, det kan man ju inte få för mycket av. Man blir lite av en shopaholic när man ser alla marknadsstånden, ”det måste jag ha, och det måste jag ha, det är nog också bra att ha”. Och sen när man kommer hem och tittar på sina fynd så undrar man varför man egentligen köpte den där saken som blinkar och har sig, den var ju så fin när man stod där och tittade på den… (efter lite vin och en massa mat är man nog inte vid sina sinnes fulla bruk ;))Tur att sambon är med så han kan hejda mig, hihi!

Nu bär det av in till stan!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

