Festivalyra

Nu är festivalen över. Jag trodde att det skulle bli tre intensiva dagar med massor av mat, musik och krimskrams. Men så blev det tyvärr inte. I torsdags blev det bara en liten tur på kvällen, på fredagen blev det inte alls, då blåste det och regnade hela dagen och då är det inte så kul att gå runt och strosa. Så den kvällen spenderade vi hemma med vänner och jättegod hämtmat. Men i lördags blev det två turer ner till stan. Först på dagen åkte jag och sambon in för jag hade ju inte hittat någon väska (som är ett måste) och vi hade inte heller ätit någon langos, det är ju också ett måste. Langos blev det men jag hittade inte någon väska som föll mig i smaken men jag letade och letade men nej där var ingen. Jag blev ganska besivken för man brukar ju hitta en hel del när det är marknad. Jag ångrar lite att jag inte köpte en sån ”hårkliare” men den kostade 150kr! Och då smög snålheten in. Ibland prioriterar man lite knäppt, jag kunde ju hoppat över dom där glasen vin och cider så hade jag nog kunnat köpa fler än en ;).

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

