Otroligt

Jag och sambon var ute på shoppingrunda idag och då körde vi in på Miljögården. Där var helt underbara saker! Jag dreglade när jag kom innanför dörrarna och visste inte riktigt var jag skulle börja. Jag har ju en förkärlek för Marimekko och där var en hel del! Jag bara yrade runt bland alla sakerna :D. ”Det vill jag ha och det vill jag ha” och då sa sambon att jag fick lov att välja något som jag ville ha så fick jag det av han. Tjoho! Han är underbar! Men då fick jag sådan beslutsångest så det blev inget! Nu i efterhand så fattar jag inte att jag kunde går ut ur den butiken tomhänt. Men så blev det, jag fick ha det gentila erbjudandet tillgodo. Vi hittade en jättefin stol, den fanns i både svart och vit. Man satt helt okey i den, ”Ja en sån kan man ju tänka sig”. Så visade sambon mig priset. Jag tror inte att Ni kan gissa vad den kostade, och då var det visningsexet… 76250kr! Nu var det ju iof sig en Fritz Hansen men ändå… Jaja drömma kan man ju ;).

One thought on “Otroligt

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

