Vann ett halsband!

Jag blir så glad! Jag har varit inne på en tjejs blogg och tävlat om ett halsband och idag fick jag ett mejl om att jag hade vunnit! Det är så sällan jag vinner så det var väldigt roligt! Man skulle tävla om vad man ville det skulle stå på halsbandet och jag skrev Livet är nu och det vann jag på! Min motivation var ”Man glömmer bort ibland att leva nu, det är alltid något man längtar efter, när just den dagen kommer också glömmer man att njuta av denna dagen.” Det är så sant som det är sagt tycker jag :D.

2 thoughts on “Vann ett halsband!

  1. Ping: Vinnarhalsbandet!!!! | Carolinedesign

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

