Rensning

Jag fick ett ryck innan idag och började att rensa mina garderober. Jag har lyckan av att ha ett dressingroom så det är ganska lätt att bara köpa nytt utan att kolla över vad jag egentligen har och slänga gammalt. Så idag satte jag igång, sambon höll ändå igång med att koppla in våra nya utelampor.
Det är ganska kul egentligen, pröva en massa gamla jeans som man fortfarande hoppas på att komma i igen, hitta en super snygg topp som man konstigt nog hade glömt att man hade. Så några fynd hittade jag faktiskt i all röra :). Men jag lyckades ändå fylla en hel sopsäck med kläder! Jag borde egentligen gå och lägga den i Myrornas container direkt innan jag börjar rota i den igen och inse att jag ångrar mig nog på den där tröjan och dom där byxorna…

3 thoughts on “Rensning

  1. Mamma jobbar på Änglaverket nere på söder. Det är en second hand butik och dom säljer kläder där men skickar också vidare till fattiga länder. Där vet man vad det går till. Ett tips då det finns folk som dyker ner i dessa myrorna lådor och stjäl och då kan man lika väl behålla det själv.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

