Vill ha!

Jag brukar titta på Leila Bakar och där fick jag syn på en väldigt snygg elvisp. Den jag har är nog över 10år gammal och låter som bara den när jag använder den… Så det hade inte varit fel med en ny. Den Leila har hade även en ballongvisp som tillhörde. Rätt fräck tyckte jag, men det är bara Dualit som har det och den kostar en hel del… Jag har verkligen kollat och googlat och haft mig men jag har inte hittat någon annan som även har en ballongvisp. Så är det någon som har sett det så får ni jättegärna höra av er!  Helt ärligt vet jag egentligen inte varför jag helt plötsligt suktar efter en elvisp med en ballongvisp men jag kommer säkert att få användnig av den :D. Jag får nog vänta tills jag fyller år (en hel evighet dit) och önska mig bidrag till den.

Dualit har en massa super snygga produkter! Och i många roliga färger, såna som man blir glad av :D. Gå in och titta på deras hemsida och dröm dig bort om ett kök fyllt med dessa härliga grejer!

Bildkälla

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥