Staket

Nu har jag fixat och trixat och gjort ett kollage :D. Ja det blev väl inte så jättebra men jag är ändå lite nöjd ;). Vi började med staketet i  tisdags och då skulle det ju ösregna! Dagen började bra, sambon körde och hyrde en plintspade så att vi inte skulle behöva gräva allt för stora hål. Den var verkligen super bra att ha. Tyvärr så var den lika lång som jag så det var lite jobbigt och tungt för mig, så sambon stod för det mesta (90%) av grävandet. Jag gjorde ett hål i alla fall. När vi hade två hål kvar att gräva till plintarna så öppnar verkligen himmlen sig! Vi var helt dyngsura! Våra kläder var genomvåta och det rann innanför kläderna på oss. Men det var ju lika bra att fortsätta, vi var ju redan blöta. Sen när vi var klara med det så tog vi en fika och för att kunna torka och då tittade solen fram! Ja det är väl typiskt. Så  det var bara till att ge sig ut snabbt igen och fortsätta och bra blev det ju! Vi blev klara på en dag och det tycker jag är ganska bra jobbat. Nu är det bara lite finlir kvar, lägga rätt plattorna och fixa lite på gräsmattan.

Men jag är väldigt nöjd! Jag har världens duktigaste sambo ♥. Det känns som vårt eget nu, inte bara en radhus länga, vårt egna lilla hus, underbart!

3 thoughts on “Staket

  1. hej tösen,,ser att ni är riktigt duktiga ,,,din pappa sysslar ungefär med samma grejor i denna trädgård,,,he he ,,ha de bra,,,hälsa sambon,,,älskar dej ,,pappa

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

