Slappedag

Idag har vi bara tagit det lungt, vi sov väldigt länge! Men det var skönt :D. Sen tog vi en lång runda med doggen och mina jättedyra walkingshoes fick sig en runda. Man kan ju tycka att man ska gå ner MÅNGA kilo när man använder dom, helst ska det ha hänt igår… HIHI men nej. Jag och sambon eller sambon har bestämt att nu ska vi skärpa oss, bara godis på fredagar! Ja han har ju faktiskt rätt men ibland är det svårt….

Vi gav oss ut för att köpa blommor till framsidan nu när vi är klara med staket och grind. Men dom hade stängt när vi kom så det fick bli en fika på det lokala köpcentrat istället och det var inte bara vi som var där kan jag säga. Det blev en hallonpaj och kaffe, mums! (Det är ju inte godis ;)). Sen körde vi till ett annat ställe som vi visste var öppet länge och fick köpt lite blommor. Jag borde väl egentligen gå ut och plantera dom nu istället för att fastna här vid datorn. För när vi kom hem så var det dags för spadag för doggen, det blev kloklippning, badning och lite borstning av pälsen. Han luktar så gott nu och är så fin  ♥.

Ha en mysig söndagskväll nu! Jag ska gå ut och plantera lite ;).

One thought on “Slappedag

  1. ja trädgården är inte min starka sida 😦 Och godiset är ju med svårt att låta bli .Men jag ska med försöka vara duktig .Har gått långpromenader nu ett par dar 🙂 Och hur svårt är det inte att bara fastna framfördatorn :))) Och kolla alla bloggar .

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

