Besök

På torsdag kommer Kronprinsessan Victoria på besök till Brunnsparken. Hon ska inviga nåt monument. Parken är fin som den är men oj vad dom håller på att fixa och greja nu! Det är fullt med trädgårdsnissar i hela parken som klipper, trimmar, blåser och gör fint. Dom har till och med byggt en pavilljong. Allt för att det ska komma kungligt besök. Hon kommer säkert bara vara där i 5 minuter och sen åka och hinner då inte ens se allt fint som dom har gjort. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå dit och kolla, jag är ju inte så intresserad av kungligheter egentligen men det kanske kan bli kul ;).

 Det är ju tur att vi är färdiga med vårt fina staket om hon går förbi och tittar, hahah det är ju troligt! Jag kanske skulle baka lite också om hon är sugen på kaffe hihi :D. Man kanske ska sätta upp flaggan också. Oj oj jag har kanske också mycket att göra tills på torsdag!

Bild lånad av SVT.se

2 thoughts on “Besök

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

