Söndagskväll

Jaha då är man proppmätt! Trots att jag inte trodde det när jag öppnade salladen. Va! Detta blir inte jag mätt på! Men jo det blev jag ju, det var bara ögat som var hungrigare ;). Nu blir det bara soffhäng med doggen mellan oss och en bra film som väntar. En riktig söndag: hämtmat, soffa, film och mys!

Imorgon börjar min utbildning, Ekonomi och Redovisning. Det ska bli roligt att få lära sig något nytt. Det är ju ändå 12 år sedan jag pluggade… Så håll tummarna på att det kommer att gå bra.

Imorgon fyller världens bästa mamma år! Grattis i förskott!

4 thoughts on “Söndagskväll

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

