Grattis mamma!

Idag fyller världens bästa mamma år! Jag är så lyckligt lottad att jag har en sån fin, snäll och helt underbar mamma! Hon ställer alltid upp när man behöver henne, tröstar, skrattar, allt som en mamma gör. Som vi sa en gång, det är en evig förälskelse mellan en mor och sitt barn. Så idag vill jag hylla henne! Hon kommer hem till mig för lite födelsedagsfika idag, så då blir det goda kakor och kaffe :D.

Grattis en än gång mamma! Jag är så glad att jag har dig! Älskar dig mer än vad du kan ana!

2 thoughts on “Grattis mamma!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

