Mammamys

Idag har det varit mysdag med mamma :). Vi började dagen med en väldigt god lunch i Höganäs. Sen körde vi och handlade lite fika, för när jag var och köpte blommor till mamma och även skulle köpa en kaka i det intill liggande konditoriet så hade dom stängt för renovering. Det var väl typiskt!
När vi kom hem till mig så skulle jag bara kolla upp en sak med en viss myndighet och ja jag vet inte vad jag ska skriva men jag kanske berättar om det sen.. Men där gick det i alla fall åt en del tid. När vi äntligen kunde fika så blev det toscamuffins och nougatsnurror (tror jag att dom heter) det var mumsigt.
Sen gick vi igenom min utbildning lite, kollade i böckerna och gjorde några uppgifter. Det känns spännande att den har börjat nu :).
Vi bjöd även mamma på middag och lite mer fika på kvällen. Det har varit en jättemysig dag! Nu e det soffläge och Seven på TV.

One thought on “Mammamys

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

