Plugghjälp

Idag har jag fått hjälp med lite plugg av min snälla mamma! Det är väl nackdelen av att läsa på distans att man inte kan läsa sig till allt. Självklart så kan jag ju mejla till min lärare men då är det ju mycket enklare att ringa mamma ;). Hon är ekonomichef så hon kan ju allt det här med marginaler, procent, budget m.m.
Så vi träffades på köpcentrat och beställde varsin stor kopp te och satte igång med räknandet. Det är skönt att ha någon som kan komma och förklara för en (utan att tycka att man kanske är lite trögtänkt ibland) hihi! Nu tar jag det bara lugnt hemma i soffan för jag när jag vaknade så mådde jag inte alls bra (därav teet och inte kaffe) så jag får fortsätta med plugget imorgon.

2 thoughts on “Plugghjälp

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

