Kort

God morgon!
Morgonen började med en runda i parken, den blev inte så lång som jag hade hoppats på. Trodde verkligen att den blev lång men det blev den tyvärr inte. Jag får ta igen det i eftermiddag🙂. Idag blir det nog en lugn dag, lite städ (Santos blir ju inte precis ren av parkenrundorna) och lite plugg blir det nog också.

Jag fick en beställning på ett grattiskort, det skulle vara inspirerat av fotboll och HIF. Det är lite tråkigt för jag har tappat min inspiration för att scrappa. Men jag hittar den väl igen, det är ju redan dags att köpa julgrejorna så man kan göra julkort. Lite tidigt men några julpapper är redan slut i vår scrapaffär, så man får nog ge sig ut och kolla.

One thought on “Kort

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

