Plugg

Idag har jag pluggat, jag är nästan klar med dom uppgifter vi ska ha klart denna veckan så det känns väldigt skönt! Jag hade inte tänkt att plugga så mycket idag, tänkte göra lite imorgon också men mina planer för idag fick jag flytta fram (igen ;)). För jag gjorde något med ryggen igår så jag har knappt kunna sova inatt och jag har ganska ont. Det hände på dagen när jag skulle ta på mig mina skor för att bege mig ut, jag böjde mig ner och då bara högg det till och jag skrek ut och föll ner… Stackars hunden undrade vad jag höll på med. Sen dess har jag haft ont, jag har smörjt in mig med liniment och det har väl hjälpt lite. Jag är inte så glad för att ta piller så jag har inte tagit någon panodil men jag får nog göra det ikväll när jag ska lägga mig för får man inte sova så blir man lite kinkig, jag blir det i alla fall.

Jag hade behövt dammsuga, plocka undan lite, baka lite muffins, ja ni vet fixa och greja men jag hoppas att jag mår bättre imorgon så får jag ge mig på det då istället.

5 thoughts on “Plugg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

