Shopping

Gårdagen blev inte vad jag hade tänkt, städ, tvätt m.m. Nej det blev mycket roligare! Nina och W undrade om jag ville följa med till Väla. Självklart är det roligare! Vi började med lunch på IKEA, eftersom vårt IKEA är världens nyaste så har dom extra billig mat och det gillar vi! Sen gick vi in på Väla och direkt  kom våra shoppingögon igång, hihi! Jag hittade en väldigt fin kofta på Gina Tricot. Jag hade bara tänkt att fönstershoppa men så blev det inte ;). Men jag blev verkligen jättenöjd med mitt inköp! En svart långarmad tröja under så blir det pricken över i:et!

2 thoughts on “Shopping

  1. Nä, städ och tvätt kan man ju göra en dag när det regnar, som idag…. haha! Du var verkligen jättefin i den koftan, är nästan lite avis 😉 PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

