Heja HIF!

Idag är det derby mellan vårt älskade HIF och Malmö. Det är ett jätteviktigt möte, HIF ligger 2:a och MFF 1:a. HIF måste bara vinna idag så vi kommer förbi och vinner allsvenskan! Jag har aldrig varit intresserad av sport men när jag träffade min sambo så blev det ett måste ;). Så nu sitter jag också och skriker och hejar och har mig. Det trodde jag aldrig haha! Men så blir det väl, nu ska jag bara få han att bli lika engagerad i Desperate Housewifes men det blir nog inte så lätt. Haha!

Så håll nu alla tummar och tår ikväll! Klockan 20.00 smäller det!

HEJA HIF!  

3 thoughts on “Heja HIF!

  1. Haha fick bara en bild på A i huvudet där han sitter och schychar (ja eller hur nu DET stavas) dig så han inte missar en enda livsviktig del i ett Desperate housewifesavsnitt 🙂 hahaha

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

