Det gick inte så bra

som man hade hoppats på igår i matchen. 2-0 till MFF, inte bra! Men kampen är ju inte slut, vi hoppas att MFF förlorar alla sina matcher och att HIF vinner alla sina! Så blir det bra😀.

Ikväll ska jag till Soluppgången med bl.a. min mamma och svärmor. Det ska bli kul, jag har inte varit där innan, bara kollat lite på deras hemsida. Där ska tydligen finnas allt från 40kr och uppåt!! Vi ska först hem till min sambos moster och fika lite och sen beger vi oss dit. Det är bara vårt sällskap där ikväll, det är bra att man kan hyra det så en kväll. Istället för att ha hemparty så har man ett butiksparty! Jag ska berätta mer om det imorgon och kanske visa upp några fynd😉.

2 thoughts on “Det gick inte så bra

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

