Butiksparty

Igår var jag ju på butiksparty på Soluppgången. Där var en massa saker! Man blev lite överväldigad först när man kom in för där var så mycket men när man hade gått runt lite och låtit allt smälta in så började man hitta en massa :)! Jag köpte bara dessa tre sakerna, plus en present till min söta mamma för hon hade blivit dålig så hon kunde inte följa med. I slutet på oktober börjar hon med julsaker så då får jag nog åka dit igen! En ny tomte är ju aldrig fel.

Idag är det ju FREDAG! Och som ni säkert förstår så älskar jag fredagar! Dagen börjar med en runda på stan med Pia, hoppas att regnet håller sig borta!
Ha en trevlig helg allihopa och en super mysig fredag!

5 thoughts on “Butiksparty

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

