Höstpyssel

Idag har jag pysslat. Tagit fram hösten här hemma, för nu är den ju här! Jag har varit och plockat mer rönnbär, tycker att dom är väldigt fina och det lyser upp ett rum med den härliga fägen! Jag har bytat diskmedelspump, från sommrigt grön till vit och vintrig (ska nog införsaffa en svart också).

Jag har inte varit så här pysslig förr men nu tycker jag att det är jättekul! Önskar bara att jag hade lite mer fantasi så jag kunde göra det där lilla extra, ja och lite mer pengar till allt pyssel, kuddar och lull lull som också hade piggat upp lite. Men jag är ganska nöjd med det jag har gjort än så länge.

Vad hittar ni på i era hem nu när hösten knackar på vår dörr?

6 thoughts on “Höstpyssel

  1. Rött är verkligen en mysig höstfärg. Känns liksom befogat att stanna inomhus nu också, när blåsten viner och regnet piskar ner🙂 Förutom när man ska ut med doggen då…haha! Här har det inte blivit något pyntat än – ska dock göra iordning några krukor med ljung och annat samt förhoppningsvis hitta en härlig tapet och gardiner till vardagsrummet/köket. PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

