Dagens bestyr

Idag har det varit en lugn dag. Den började med att anticimex kom hit och lämnade musfällor. Vi hade problem med det förra året så nu ska vi förebygga det hela och hoppas att det hjälper. Vi har även kaniner under trädäcket men där är inte så mycket att göra åt det.
Sen var jag hemma hos en kompis och fikade och hjälpte henne med lite bilder och photoshop (det lilla jag kan i alla fall). Sen var det till att komma in mitt scrapphumör, jag har fått en beställning på två grattiskort! Jag blev först lite nervös, det var min första beställning som inte var från familjen. Så jag fick lite prestationsångest hihi! Men jag blev faktiskt väldigt nöjd😀, jag hoppas att beställaren också blev det🙂. Jag ska lägga upp dom sen så ni får se. Jag kan inte göra det nu för av någon anledning så fungerar inte vårt internet, tacka vet jag min älskade iphone med obegränsad surf!
Nu är det soffläge och en god kopp te framför Tvn.

2 thoughts on “Dagens bestyr

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

