En heldag med plugg

Idag har det varit en dag full med plugg! Jag fastnade lite häromdagen så då bestämde jag med mamma att vi skulle träffas en dag och gå igenom det. Så det blev idag! Och nu är jag ju hur klok som helst! Hihihi😛. Det har handlat om bokföring, balansrapport, debet och kredit. Jag tycker verkligen att det är jätteroligt! Jag tappar lite när jag fastnar och inte kommer vidare och sen när jag  har förståt så blir det nästan som en aha upplevelse! Var det verkligen så enkelt?

Efter en massa plugg och räknande och sammanställningar så är det dags för lite middag och mamma och hennes sambo. Det ska bli så gott! Tror att det var kycklingwok som stod på menyn :D!

3 thoughts on “En heldag med plugg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

