Måndag

Då var det måndag igen, helgen försvinner så himla snabbt! Denna veckan blir kort, på fredag ska vi iväg till Göteborg på mässa. Det ska bli jättekul! Bo på hotell, äta hotellfrukost och gå och strosa och kolla på en massa nya saker på mässan! Förra året köpte vi vår lilla eldstad där, som vi älskar ✯! Hoppas att vi hittar något kul där i år också.

Idag är det plugg som står på schemat, vi hade ganska mycket att läsa denna veckan så jag känner att jag vill börja i god tid så jag inte behöver stressa. Jag vill inte behöva plugga när vi är i Göteborg. Förhoppningsvis händer det något kul med början på måndag, 4/10, men jag vet inte till 100% än så jag väntar med att berätta tills det är säkert. 

Jag plockade även lite kastanjer imorse när jag var ute med Santos så jag får nog klämma in lite pyssel också😀.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

