Torrschampo

Idag kom mitt efterlängtade paket! Ja det har ju inte tagit så lång tid, jag beställde det igår haha! Men jag har länge velat ha det som jag äntligen har köpt. Jag tänkte att jag skulle prova torrschampo, mitt hår har en förmåga att se mindre kul ut mellan tvättningarna och det är ju inte så roligt. Alla torrschampo som jag har hittat har varit ganska dyra och då drar man sig från att köpa det. Men jag hittade en hemsida, Eleven, där det bara kostade 69 kronor. Det tyckte jag var helt okey. Och nu har jag prövat det och jag blev verkligen super nöjd! Och gott luktar det också! Jag köpte det som hade en fruktig doft, där är fem olika dofter. Jag kan verkligen rekommendera det!

Bild lånad av Eleven.se
♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

