Plugg

Idag har jag pluggat, läst, räknat, suckat och kliat mig i huvudet :D. Nu läser jag om kontoplanen, T-konto, kontering och moms. Emellanåt är det superlätt och sen helt plötsligt är det bara stopp. Precis som att huvudet säger att det är dags att ta en paus nu för det går inte in mer information… Så kändes det  i alla fall i måndags, då var det verkligen STOPP!! Jag är för snabb när jag läser och vill komma på svaret direkt istället för att bara läsa igenom allt i lugn och ro och sen kolla på vad det är för uppgifter. Detta kommer jag på nu när jag har gjort lite mer än hälften! Haha! Jaja bättre sent än aldrig brukar man väl säga. Jag har pluggat i två omgångar idag och det var ganska skönt att göra så. Jag börjar ju min praktik på måndag så då får jag ju se hur det verkligen går till och då är jag säker på att jag kommer att få en massa AHA upplevelser. Jag tänkte att jag skulle ta med mina böcker dit också, för blir det någon tid över så är det ju perfekt att sitta där och kunna fråga direkt om det är något man undrar över. Jag kan knappt sluta le när jag tänker på att jag ska börja på måndag! Det ska bli jättekul!

Nu ska jag njuta av min ensamhet (sambon är iväg på hockey) och dricka lite te (hade varit JÄTTE gott med lite choklad också). Jag ska också passa på att kolla på mina favorit kanaler på TV!

Jag måste även säga att jag hade världens träningsvärk imorse när jag vaknade. Kom knappt ur sängen men sen gick det bättre. Men det känns att jag har muskler (vilande som har fått en chock nu). Men jag var ändå duktig och gick in till stan idag och det tog ca 50 min. Det är väl rätt så bra då att vi inte har något gott gott hemma, vill ju inte att träningen och promenaden inte ska vara till någon nytta.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

