Första dagen

Är avklarad! Det har varit en dag fylld med fakturor, kontering, post m.m. Även lite inredning klämde vi in, vi fick ordna en plats till mig så jag får plats med mina grejer samt kan se deras datorer när dom visar mig saker. Det var en massa saker att ta in, så visst blev jag lite trött av all information. Också fick jag gå runt till alla och presentera mig och berätta vad jag ska göra där, det var faktiskt lite pirrigt :). Nu ska jag bara komma ihåg vad alla heter… Men det lär jag mig nog rätt så snabbt! Det ska bli kul att se vad morgondagen har att erbjuda! Jag måste ju även ha med mig lunch, så nu är vi två som ska ha med oss rester till arbetet. Annars så får jag leva på knäckebröd ;).

Ikväll har jag varit och tränat än en gång! Och det är verkligen jätteroligt! Denna gången var det inte lika mycket konditionsträning utan mer styrka. Vi hade hantlar, stång, gummiband och stepbräda. Så man har fullt upp! Det är inte alltid som jag får med både armar och ben haha! Men jag hade lite bättre koll denna gången. Nu är det snart sängen som gäller, om jag kan somna, är uppe i varv nu. En massa nya saker på en dag. Hoppas att ni också har haft en lika underbar måndag som jag har haft!
Kram!

One thought on “Första dagen

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

