Praktik!

Jag tror inte att en måndag har varit så här rolig innan! Det är min första dag på min nya praktikplats! Alla är jättetrevliga och välkomnar mig hit! Vi har fixat en egen plats till mig med en super skön stol och en massa kontorssaker. Jag passar på att blogga lite snabbt nu för dom andra är på möte.

Jag har inte kunnat blogga från min telefon i helgen så därför har det inte blivit någon uppdatering. Men jag lovar att skirva hur vår helg i Göteborg har varit. Gör förhoppningsvis det ikväll, när jag har varit och tränat :D.

One thought on “Praktik!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

