Svårt..

Varför måste här vara en rubrik.. Haha jag har svårt att komma på det ibland och idag var det en sådan dag🙂. Häromdagen köpte vi nya gardiner men dom blev inte så bra som vi hade hoppats på, så idag ska jag köra och byta dom. Vi såg ett par andra när vi var i affären så det får bli dom istället. Vi köpte dom på Village. Jag är helt förälskad i den affären! Där är en massa fina saker som hade passat väldigt fint hemma hos oss! Jag ska se om jag kan ta en bra bild sen ikväll när vi har hängt upp dom nya. Där kanske till och med kommer hem något mer…

På praktiken idag så har jag fortsatt med att kontera fakturer och även varit med på möte om diverse nya saker. Det är super kul! Jag vet att det blir väldigt mycket om praktiken nu men ni får ha lite tålamod med mig🙂. Det är ju bara för att jag tycker att det är så kul. Det är ju alltid kul att lära sig nya saker!

2 thoughts on “Svårt..

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

