FREDAG!!

Ja visst är det härligt med fredagar! Man går runt och ler och allt är bra, det är fredagsfika på arbetet och dom flesta är förväntansfulla inför helgen. Jag har varit ute på min praktik i en vecka nu och det känns väldigt bra! Jag lär mig en massa nya saker och det är ju inte fel.

Igår efter jobb så var jag och klippte mig, det är inte så ofta som jag unnar mig det men det var faktiskt på tiden. Men eftersom jag inte klipper mig så ofta så förväntar jag mig nog underverk… Haha ja jag vet att det oftast inte blir så och nej det blev det ju inte denna gången heller. Det är så sällan som jag blir nöjd… Vet inte om jag inte säger exakt vad det är jag vill eller vad det är.. Men jag vänjer mig nog det brukar man ju göra :). Det var ju inget drastiskt, klippa topparna och fixa till min icke existerande lugg.. Jaja sambon tyckte ju att det var fint så det är ju ändå bra!

Vår helg består av fredagsmys ikväll (utan godis…) och på lördag ska vi hem till några vänner. Så helgen är delvis planerad.

Hoppas att ni också kommer att ha en trevlig helg!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

