Bullbak

Idag har jag bakat kanelbullar. Det är så himla gott! Jag har tänkt att göra det ganska länge men jag har inte hittat tiden till det. Men idag fanns det både tid och lust till det :). Jag gjorde bara en enkel sats, men det blev ändå 59 bullar så det var ju bra! Och goda blev dom om jag får lov att säga det själv. Det slank lätt ner två stycken.

Sen har jag och sambon höststädat altanen, ställt undan solsängarna, fixat till grillen, sopat och gjort det snyggt. Så nu väntar vi bara på att sommaren ska komma.. Haha nej faktiskt inte men det är i alla fall snyggt och fint där ute. Längar tills det är dags att sätta upp ljusstakar, ljusslingor i trädet och bara mysa inne i värmen!

Ikväll ska vi hem till goda vänner och umgås och ha trevligt! Ett underbart sätt att spendera sin helg på!