Skruva, spika och fixa

Igår så fick vi ett ryck och började med att isolera vårt förråd. Och ganska typiskt för oss så börjar vi ju inte så tidigt på dagen… Jag tror att vi satte igång att tänka på saken vid tre tiden. Haha! Så det blev lite sent. Men det kommer att bli så bra! Det var ju bara till att flytta ut gräsklipparen, alla verktyg, hyllor och allt tjafs som vi har där inne. Vi gjorde halva förrådet för det tog ju ändå ganska lång tid. Där skulle upp täckpapp där det saknades, sen en sorts tätplast, isolering och till sist en spånplatta. Det är sån tur att jag har en väldigt händig sambo! Alla spadar, skyfflar, griptång, kvastar m.m. sitter nu prydligt och fint på väggen. Eftersom vi inte blev klara så vet vi ju vad vi har att göra nu några kvällar🙂. Men oj vad snyggt det kommer att bli!

Ikväll ska vi iväg och hälsa på våra vänner som precis har fått en söt liten dotter. Jag hade hoppats på  att jag skulle hinna scrappa ett kort också till dom men jag tror inte det.. Jag hoppas att jag kommer att hinna😀.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

