Plugg plugg

Idag har det varit en massa plugg! Jag har ganska mycket att plugga nu för vecka 44 har vi tenta. Det känns både spännande och väldigt nervöst. Idag har jag bl.a pluggat skatter och det är verkligen inte lätt! Där är en massa regler och bestämmelser. Som tur är har Skatteverket en bra hemsida. Men det var tyvärr ändå vissa saker som jag inte hittade. Jag får ge mig på det imorgon igen. Nya friska tag :)!
När jag kom hem idag så blev det först promenad med Santos och sen städning av nedanvåningen, det behövs ju det med. Snart blir det lite middag och sen ikväll kommer Pia på lite fika och en massa snack, det var ett tag sedan nu.
Får väl även klämma in lite fix och trix med förrådet…

2 thoughts on “Plugg plugg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

