Som sagt

Så har jag ju varit väldigt trött idag. Så nu måste jag berätta vad jag gjorde när jag skulle gå från praktiken. Dom håller på att gjuta en ny uppgång till ingången. Och vad tror ni att jag gjorde?? Jo ja jag satte en fot rätt ner i cementen!! Haha vad fasiken! Och så klart så var det ju inte bara jag där… Praktikanten sätter foten i klaveret, detta lär man ju få höra😉. Som tur var så var vaktmästaren där så han kunde platta till det och göra det fint igen. Tack snälla Pär! Undrar vilka kommentarer man får höra imorgon…
Och inte nog med det, fast inte så farligt dock. När jag var och handlade sen så la jag upp alla mina varor, småpratade med kassörskan och betalade. Men jag måste ju ha nåt att lägga mina varor i!! Påse, vad är det?? Så trött jag blir på mig själv… Så det var bara till att gå och hämta och betala en påse🙂.
Jag tror att jag borde hålla mig hemma resten av kvällen så att det inte händer något mer.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

