Trött och en massa plugg

Idag har jag varit super trött och fattar inte varför… Jag hade nog kunnat sitta upp och somna, haha! Ja det hade ju varit en syn! Där är ett jättefint vilorum på praktiken så man kanske skulle besöka det, få lite massage och bara njuta en liten stund. Men nej det fick bli en massa plugg till tentan istället. Det känns som att det är rätt mycket nu, som tur är så kan jag ju sitta och plugga även på praktiken. Så behöver jag inte bara sitta på kvällarna. Det är rätt skönt att ha kvällarna ”fria”, bara dega och kolla på tv och mysa med älsklingarna.

Igår blev det fika med Pia,  lika trevligt som alltid. Våra fikaträffar blir inte lika ofta nu längre sen jag började praktiken, innan hade vi lyxen att kunna träffas mitt på dagen.

Det var längesen jag lade upp bilder på lite fix och trix och lite lull lull, jag ska ta mig i kragen och göra det mer. Jag har ju ingen riktig kamera så det blir bara mobilbilder och det är ju inte lika kul. Innan gick det ju bra men nu har mitt photoshop slutat att fungera som det ska så nu kan jag inte fixa till dom. Jag skrev ju för några dagar sen att jag skulle lägga upp en bild på våra nya gardiner men tyvärr… Jag får ingen bra bild så tyvärr så kan jag inte lägga upp dom. Så är det någon som har en någorlunda bra kamera liggandes där hemma så hör gärna av er! (Nina du vill väl bli av med din? ;))

3 thoughts on “Trött och en massa plugg

  1. Hahaha! Jodå, säljer den billigt. Så kan jag köpa en dyrare variant. Säg till din sambo att du vill ha tidig födelsedagspresent …😉 PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

