Nya saker

Idag har jag fått nya uppgifter att lära mig på praktiken. Det känns jättekul att få lära mig något nytt och få ansvar över det. Man känner sig verkligen som en i gänget då :D. Jag fick inte höra så många kommentarer idag ang mitt ”lilla” felsteg igår. Så det var skönt men men man bjuder väl på sig! Kul att man kan få andra att skratta hehe!
Ikväll har det varit tantfika här hemma hos mig, vi blev inte alla men det var lika trevligt som alltid. Vi har pratat en massa och skrattat minst lika mycket. Nu är det dags att nanna kudden. Sov så gott!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

