Söndag

Söndag igen. Helgen går så snabbt! Igår kväll bjöd vi hem oss på mat till min mamma och Rune. Det är roligt när det blir lite så helt apropå. Vi fick god mat och gott vin! Sambon erbjöd sig att köra så jag kunde ta ett glas vin🙂. Det blev en massa snack och skratt, det var lika mysigt som alltid. Idag har det varit en massa fix och trix och lite önskedrömmar. Det är roligt att drömma sig bort ibland. Just nu sitter jag i soffan med en filt lindad runt mig och väntar på att sambon ska komma med lite varm choklad. Sen är det soffmys och filmtajm! Jag hoppas att ni också har haft en skön helg!
Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

