Hårt pass!

Då sitter man i soffan efter ett hårt Fat burning pass. Det är 90 min med hantlar, stepbräda, gummiband och ett massa ”KOM IGEN NU DÅ!” ”DET ÄR BARA ÅTTA GÅNGER KVAR!”. Och ja en massa pust och stånk är också med🙂. Jag var inte där förra måndagen och tro mig det kändes idag.. Hon som håller i det ändrar passet lite från gång till gång och tar till lite fler redskap så man vet inte riktigt vad man har att vänta sig. Men herregud vilken energi man får efteråt! Jag har alltid varit emot träning och allt vad det innebär men jag är kvinna nog att erkänna när jag har haft fel😉. För visst känns det skönt när man är klar och man känner sig lite nyttig. Tog en banan istället för en godisbit när jag kom hem, You go Jenny!
Och som grädde på moset så vann vårt älskade HIF!

3 thoughts on “Hårt pass!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

