Kuddar

Ikväll har jag sytt kuddar av dom tygerna som jag fick på praktiken. Det guldiga tyger var nästan som mocka så symaskinen protesterade lite men det gick bra ändå. Jag lär inte få några beställningar på kuddfördral i alla fall, haha :D! Men dom duger rätt bra här hemma, också är det lite kul att ha något man själv har gjort här hemma. Nu skulle här stått den underbart snygga fåtöljen också, den guldiga kudden hade verkligen gjort sig där. Åhh dream on… Vill ha vill ha vill ha! Drömma och önska måste man få göra annars hade det varit lite tråkigt.
/>

5 thoughts on “Kuddar

  1. Hej hej. Tittar in från Ljuvligt.

    Vilka härliga kuddar. Min soffa fylls av några riktiga felköp men jag får nog vänta ett tag innan jag kan motivera för maken att det dyker upp en ny uppsättning. 😉

    Maria

  2. Haha, du har ju fått tummen ur – i ett annat område bara 🙂 Snart kommer framkallningen av bilder också… 😉 PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

