En kvart senare

Jag satt kvar en liten stund på praktiken idag, jag har börjat att lära mig Excel😀. Jag har aldrig arbetat i det programmet innan så det är jättekul att få lära sig. Så mycket man kan göra där! Vi satt bara en liten stund idag men oj vad det finns mycket. Jag kanske till och med ska göra upp en liten budget här hemma, räkna ut lite formlar och grejer! När jag skulle köra hem så var jag bara tvungen att köra och tanka så min hemfärd började lite senare än vanligt. Och det märktes! Det var betydligt mer trafik och när jag närmade mig vägarbetet, kör igenom ett ganska långt, så var det nästan helt stopp.. Traktorer, jättebilar och en massa trafikanter som ska hem, en ska vänster, en höger också är där ju alltid någon som ska köra väldigt sakta förbi för att kunna se allt byggarbetarna gör… Grrrr! Och rent är där ju inte heller, tyvärr så brukar jag inte tvätta min bil så ofta… men det får jag nog ta och göra nu.. Jaja en annan dag😉.

Ikväll ska jag på ljusparty med min svärmor, vi ska lukta på en massa ljus, bli helt begistrade över alla fina ljus det finns och drömma oss bort bland alla ljus, hahaha! Kul ska det bli i alla fall, får se om det blir något roligt inköp.

2 thoughts on “En kvart senare

  1. Jag ska faktiskt testa på att göra egna ljus. Hittade en tjej på SR som gjorde egna och det såg inte jätte avancerat ut så det ska man nog klara🙂
    Ha en rolig kväll!
    Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

