Tentaplugg

Idag är det tentaplugg som gäller, jag har fått ledigt från praktiken för att kunna plugga hemma. Jag pluggar där också men nu kände jag att jag behövde sitta i lugn och ro och bara plugga, plugga och plugga. Jag ska göra en resultaträkning på ett företag, så där är en del att kontera och räkna.

 När jag läste nyheterna imorse så hade det varit en halkolycka på den vägen där jag kör till praktiken och den ena vägbanan är avstängd och leds om, det kändes som att det var ödet eller meningen att jag skulle plugga hemma idag. Annars hade jag kanske kommit där när det hände, eller så hade det varit jag… Så det känns skönt att sitta hemma framför mina böcker och datorn istället. Nej nu ska jag gräva ner näsan i böckerna!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

