Skräck och popcorn!

På lördag kommer min absoluta favoritfilm! (Eller en av dom). Vi var och tittade på den när jag fyllde 30, det var en perfekt avslutning på min dag😀. Jag ÄLSKAR skräckfilmer och speciellt när det handlar om spöken, vålnader m.m. Och denna filmen har allt! Jag hoppas verkligen att den är så bra som jag kommer ihåg att den var, jag har ju ändå tjatat om den sen vi var och såg den att vi bara måste se den igen. Och äntligen ska jag få se den igen! När vi var på bio och såg den så satt jag med fingrarna nerborrade i sambons arm, uppspärrade ögon och fylld av skräck. Vid en scen satt jag och sa ”Nej nej inte så, säg inte så åh nej du kommer att ångra dig!” Det är ju nästan 1 år sedan vi såg den så förhoppningsvis kommer jag att bli lika uppspelt denna gången också. Så på lördag är det popcorn, en stor kudde (att ha framför ögonen), filt, sambon väldigt nära, hemmabion på full sprutt samt en riktigt bra skräckis!

Hör gärna av er om ni också blir lika begistrad som jag!

3 thoughts on “Skräck och popcorn!

  1. Ååh va härligt!! Älskar också den typen av skräckisar och ääälskade Paranormal activity 1 jag också! =) Låter som det blir en perfekt lördagskväll hemma hos er! =)

    SV: Du ska absolut dra med dig sambon till bion och kolla Paranormal Activity 2 – utan tvekan sevärd! =)

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

